Jste si jisti, že chcete provést tuto operaci?
Vybrali jsme pro vás naše každoroční vánoční bestsellery. Chci je vidět
Přišli jste na náš e-shop a museli zkontrolovat, že jste na správné adrese? Viděli jste neznámé sáčky kávy, a přitom na nich bylo naše logo? Změnili jsme totiž způsob, jakým prezentujeme naše kávy, aby byl pro zákazníky jednoduchý, přehledný a univerzální. Tak si ho pojďme představit.
Na začátek hlavní sdělení: Naše kávy zůstávají přesně takové, jako je znáte a měníme jenom to, jak si je můžete vybrat. Nové sáčky vám totiž na první pohled řeknou, jaká káva vám nejspíše bude chutnat.
Víme, že naši zákazníci se většinou dělí na tyhle tři skupiny, tak proč si výběr komplikovat? Kdyby vás přeci jen zajímalo více o tom, jak daná káva chutná a proč jsme ji vybrali, najdete popisek na stránce dané kávy.
Nově jak u filtru, tak u espressa najdete tři kategorie káv.
Textově možná složité, ale jediný pohled na obrázek to vysvětlí. To je celá filosofie našich obalů - “pochopit to na první pohled”. A nebojte, nabídku káv jsme nezúžili, jen je najdete pod méně názvy!
Všechny změny jsme dělali pro to, abyste se při nákupu co nejjednodušeji strefili a koupili kávu chuti, kterou máte rádi. Žádné podrobnosti nezmizely. Informace, jako název farmy, odrůda a zpracování, teď najdete na zadní etiketě.
Tak už víte, po které sáhnete?
Situace v Bolívii nebyla letos tak dramatická jako v Brazílii, alespoň tedy z pohledu klimatického. Naopak politicky se Bolívie pomalu řítí do stejné situace, ve které se nachází Venezuela nebo z pěstitelských zemí třeba Etiopie.
Přečtěte si víceNa letošní návštěvu a výběr káv v Brazílii a Bolívii jsme se vydali o měsíc dříve než obvykle. Hlavním důvodem byly brzké sklizně a také lehká nervozita z nové regulace EUDR (European Union Deforestation Regulation), která se nás jako přímých importérů kávy od letošního prosince týká.
Přečtěte si víceJste si jisti, že chcete provést tuto operaci?